Preguntes freqüents
Resolem els teus dubtes
Sí… cal venir vestit… 😏 Més enllà d’això, volem que vinguis còmode/a i amb el teu estil, però tenint en compte que és un dia especial (i que hi haurà fotos per sempre 👀)
La rebuda comença a les 13h, així que et recomanem arribar una mica abans per poder-te assegurar un bon lloc, saludar i començar el dia amb calma (i sense presses)
Sí! I en quantitat… no et quedaràs amb gana 😏 Hem pensat en una proposta perquè tothom pugui gaudir, així que prepara’t per menjar bé i repetir si cal
I tant! Només cal que ens ho indiquis al formulari d’assistència i ho tindrem en compte perquè puguis gaudir del menjar sense preocupacions.
Sí, hi ha espai per aparcar moltíssims cotxes en el propi recinte, així que no hauràs de fer voltes infinites ni acabar caminant mitja hora 😄
Perquè és pont! 😄 Dilluns és festiu, així que tens dissabte per preparar-te amb calma, diumenge per donar-ho tot… i dilluns per recuperar-te com cal. No hi ha excusa 😉
Sí, si us plau! Ens ajuda molt a organitzar-ho tot (i a calcular quants plats preparar 😏). Per si encara no l'has omplert, et deixem aquí el formulari.
Evidentment! És que no coneixes als Sitos? 😏 Sorpreses durant tota la celebració, amb diversió i somriures garantits. .
No, per què hi ha massa destinacions diferents. Però, no pateixis perquè ho tenim tot pensat. Hi haurà taxis que et recolliran i et portaran allà on vulguis. Només has de confirmar-ho en el següent formulari.
Tot està a punt. T’hi esperem!
Hem preparat aquest dia amb molta il·lusió perquè sigui inoblidable, cuidant cada detall perquè tot surti rodó i el puguem gaudir al màxim. I ens encantaria poder compartir-lo amb tu.
David i Mariona